من!

من!

من!
من!

من!

من!

کنج دنج

مواد لازم جهت تهیه کنج دنج:

چهارپایه بی استفاده ته انباری یک عدد.

چوب برش داده شده به شکل و اندازه دلخواه یک عدد.

رنگ به سلیقه شخصی.

گل و گیاه به تعداد لازم.

زمان تهیه:در دوران ناخوشایند روحی

طرز تهیه:

ابتدا در خانه تنها باشید. سپس در یک اتاق خالی مملو از سکوت فرچه را به رنگ دلخواه آغشته نموده و خیلی آروم چهار پایه مذکور را رنگ کنید.شاید لازم باشد این کار را جهت از بین رفتن رنگ سیاه زیرین چندین بار تکرار کنید، پس صبور باشید.

پس از اتمام این مرحله، تخته چوبی که از قبل برش داده و بر روی چهارپایه میخکوب نموده اید را  نیز رنگ بزنید.

پس از آنکه تمامی نقاط  را رنگ زدید نگاهی به دست و پا و صورت و صد البته کاشی های رنگ شده انداخته و پیشنهاد میکنم بخندید چون همه مواد با تینر قابل پاک شدن هستند.

سپس برخیزیده و اتاق را برای مدت ۲ روز ترک کنید. بعد دو روز میز شما آماده است.

بیایید و کف زمین را تی و جارو بکشید فرش را پهن کنید ،میز را جلوی پنجره قرار دهید، گلدانها را  گرد گیری کرده و بر روی میز بچینید. پس از اتمام ماجرا چند قدم عقب تر بروید و لبخند بزنید، کنج دنج شما آماده است!

نکته: سعی کنید گلدانهایتان را از مادرتان بگیرید این جوری همیشه مادرتان گوشه ای از کنج دنجتان پیش شماست.

پی‌نوشت: کنج دنج من گلبهی رنگ است و میزش مستطیل و البته گلدانهایش مامان ده.

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره! دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 06:01 http://paeiz66.blogsky.com

تصویرسازیتون حرف نداشت...حس میکردم دارم از نزدیک همه چیز رو نگاه میکنم...چه کنج دنج دوست داشتنی دارین

ممنون ستاره عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد