من!

من!

من!
من!

من!

من!

خیلی مهم‌و خیلی جدی

اگر مخاطبی در حال خوندن این پست هست خواهشا موضوع رو خیلی جدی بگیرید چون این پست و من مال باخته دارم پست‌میکنم!

رمز دوم ثابت از طرف بانک مرکزی منسوخ گردیده است! به عبارتی بانک هیچ حفاظ امنیتی برای رمز دوم ثابت عابر بانک های شما در نظر نگرفته و رموز دوم ثابت بانکهای شما به راحتی آب خوردن قابل هک شدن میباشد!

از آنجایی که اخبار بسیار مهمتری از این مورد هست که شبکه خبر ملی بر طبل آن بکوبد! بنابراین فرصت به اعلام این مسئله پیش پا افتاده نمیرسد!

پس خودتون دست به کار بشید. اگر موجودی حساب بانکیتون زیاد هست همین الان کارتتون و مسدود کنید ولی اگر موجودی کمی دارید میتونید کار و به فردا موکول کنید.

فردا حتما به بانک مربوطه مراجعه کنید و درخواست ابطال رمز دوم ثابت و صدور سامانه رمز دوم‌متغییر و بدید.

و یک چیز دیگه،

اگه کارتتون و گم کردید بالافاصله اعلام مفقودی و مسدودی کنید.

جدی بگیرید خواهشا.

پی نوشت یک :پلیس فتا تا در درش پر مال باخته بود.

پی نوشت دو :به مسئول بانک x گفتم امروز خیلی از این نامه های پلیس فتا بابت شکایت براتون آوردن؟ گفت دو هفته است همین داستان و داریم صحبت امروز نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد